prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Naslovnica Služba za podršku korisnicima

Služba za podršku korisnicima

+Otvori sve -Zatvori sve

Služba za podršku korisnicima

Služba za podršku korisnicima sastoji se od dva tima helpdeska, CARNET-ovog Helpdeska i CARNET-ovog Helpdeska za podršku obrazovnom sustavu.

CARNET-ov Helpdesk pruža podršku za korištenje CARNET-ovih usluga te informacije o CARNET-ovim aktivnostima.

CARNET-ov Helpdesk možete kontaktirati:

  • e-poštom: helpdesk@carnet.hr
  • telefonom: +385 1 6661 555
  • poštom: CARNET-ova Služba za podršku korisnicima, Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb.

Radno vrijeme CARNET-ovog Helpdeska je od ponedjeljka do nedjelje od 8 do 22 sata.

Odgovore na upite e-poštom možete očekivati u roku od dva sata, unutar radnoga vremena CARNET-ovog Helpdeska. Zahtjevi pristigli redovnom poštom obradit će se u roku jednoga radnog dana od primitka.

CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu pruža podršku korisnicima iz školstva za sustave:

  • e-Dnevnik
  • e-Matica
  • online upisi u srednje škole 
  • e-Škole.

CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu možete kontaktirati:

  • e-poštom: helpdesk@skole.hr
  • telefonom: +385 1 6661 500
  • poštom: CARNET-ova Služba za podršku korisnicima, Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb.

Radno vrijeme CARNET-ovog Helpdeska za podršku obrazovnom sustavu je radnim danom od 8 do 20 sati. U razdobljima većih opterećenja krajem i početkom školske godine te u vrijeme upisa u srednje škole radimo svaki dan. Od 0 do 24 odgovaramo na e-poruke, a od 8 do 20 na pozive.

Odgovore na upite e-poštom možete očekivati u roku od dva sata, unutar radnoga vremena CARNET-ovog Helpdeska za podršku obrazovnom sustavu, u razdobljima većega opterećenja sljedeći radni dan. Zahtjevi pristigli redovnom poštom obradit će se u roku jednoga radnog dana od primitka.

Upute za korisnike

Kako bismo brže odgovorili na vaše poteškoće, važno je problem što bolje opisati i potkrijepiti ga primjerima. Stoga pri obraćanju Službi za podršku korisnicima savjetujemo navođenje sljedećih informacija:

  • svoje osobne podatke (korisničko ime, ime i prezime)
  • naziv CARNET-ove usluge i/ili sustava kojim se koristite
  • kojim se softverom ili operacijskim sustavom koristite
  • podatke povezane s postavkama stroja ili programa s kojim imate problema
  • točno vrijeme (odnosno razdoblje) pojavljivanja problema
  • poruke koje ispisuje sustav neposredno prije ili nakon uočenoga problema.

Navedeni podaci omogućit će dobivanje bržeg, točnijeg i potpunijeg odgovora.

Iz sigurnosnih razloga pri obraćanju Službi za podršku korisnicima nikada nemojte:

  • slati lozinke
  • objavljivati lozinke u upitima na Facebooku.

Služba za podršku korisnicima nikada neće tražiti vašu lozinku putem Facebooka ili e-poštom.

Kontakt

CARNET-ov Helpdesk

Telefon: +385 1 6661 555
E-adresa: helpdesk@carnet.hr

CARNET-ov Helpdesk za podršku obrazovnom sustavu

Telefon: +385 1 6661 500
E-adresa: helpdesk@skole.hr

Obavijest o privatnosti

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET kao voditelj obrade osobnih podataka poštuje privatnost i sigurnost svojih korisnika. Stoga vas putem ove obavijesti o privatnosti želimo informirati koje osobne podatke prikupljamo, kako ih koristimo i kako brinemo o njihovoj zaštiti te koja su vaša prava vezana uz obradu podataka.